بيتك

كل ما يهمك وتبحث عنه

ترند اليوم

فيديو ضرب امال ابو المجد كامل

أعلنت تيك توكر آمال أبوالمجد تفاصيل جديدة عن واقعة سحلها واعتداء زوجها أحمد جوبا عليها في الشارع.

وقالت آمال أبوالمجد إن زوجها أحمد جوبا ما زال أمام النيابة العامة، بتهمة الاعتداء عليها أمام المارة في الشارع وتعريضها لمحاولة إجهاض.

 

 

وكانت آمال أبوالمجد أثارت ضجّة واسعة بنشر فيديو يوثق تعرضها للضرب على يد زوجها في الشارع عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام»،عن تعرضها لمحاولة إجهاض.

 

 

وكتبت: «يؤسفني أقولكم إن جوزي أحمد اللي كنتوا كلكوا بتشوفوه بيحبني أهو اللي بيحب، شوفتوا الرجولة؟.. إيه رأيكم كان عايز يجهض الجنين!».

 

 

وفي أول تعليق له كتب أحمد جوبا، زوج آمال أبوالمجد، عبر خاصية الاستوري بحسابه الشخصي عبر موقع التواصل الاجتماعي لتبادل الصور والفيديوهات القصيرة انستجرام: «يا جماعة أنا مش هتكلم عن الحقيقة علشان الحقيقة أنتوا شايفنها مش كاملة، وأنا هطلع اتكلم في ستوري واحد بس أو اتنين، هاختصر فيهم حاجات كتير لأن آمال لسة مراتي وعلى ذمتي، وكل اللي أنتوا شايفينه ده جزء صغير من الفيديو الكامل».

 

 

وأضاف: «أنا عمري ما هطلق أم ابني، ولا أقدر أعيش بعيد عن ابني يوم واحد، ولا هقدر أعيب فيها بأي كلمة، أو أي حاجة عشان البيبي اللي جاي ميقولش ابوه أذى أمه، لكن أمه أذت أبوه عادي، الست متستحملش والراجل يستحمل، وأنا الحمد لله جبل واستحمل أي حاجة».

 

 

من هي آمال أبوالمجد؟

 

 

آمال أبوالمجد هي إحدى مشاهير مواقع التواصل الاجتماعي ولديها ملايين من المتابعين ولها أدوار في أفلام السينما والدراما في مسلسل «النمر» بطولة الفنان محمد إمام.

اترك ردا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *